dijous, 11 de gener del 2007

Coyotada diumenge 14/01/2007

23 comentaris:

Coyote Kamikaze ha dit...

Ei Dummy, quina t'hagafes tu???

Per cert dissabte si que podrem fer fotos a la teva bici!!

En Pastanaga no confirma, però diu que igual ve. El tenim d'apretar !!!

El Coyote Full equip (Pablo), voldrà estrenar la seva màquina ????

Coyote Kamikaze ha dit...

Dummy: em refereixo a la forquilla

Coyote Kamikaze ha dit...

Real Coyote: a veure si t'animes, per recordar vells temps !!!

A veure si no et tenim d'esperar massa ;)

dummy-mtb ha dit...

Bi guater may frien!!!

Es que som internacionals...

Jijijijiji

dummy-mtb ha dit...

Quin tip de riure!!!

Es el que passa amb els amiguets d'en Quim...

Sergi, entrena tiu!!! Que ens ho passarem de pm...

dummy-mtb ha dit...

Per cert... El Coyote Kamikaze avui corria massa...

Brrrrrrrr...

Si ho se no et venc la forquilla... Total, per que caiguis per culpa seva...

Coyote Kamikaze ha dit...

Muerte, Muerte, Muerte !!!!

Estic fet pols... tinc tot el cos ple de blaus, ara l'espatlle i les costelles estan en un estat lamentable.

Avui comencem una recuperació acelerada per estar al 100% pel diumenge.

Per acabar la sortida, la trialera del "Solo Bici" va acabar de rematar.

Coyote Kamikaze ha dit...

La forquilla fa molt i pots arribar a corre molt i per uns segons arrimar-te a la roda d'en Dummy. Però tens de tenir sempre els peus a terra i el que fa baixar ràpid es la conducció i no oblidar mai la conducció de tota la vida. A la que deixes treballar sols la forquilla ja se sap el que passa .... ui ui ui ui a terra !!! i després tota la setmana amb pupites ....

Anònim ha dit...

http://www.scottusa.com/category.php?UID=215

aqui podeu veure la bici.per mi es espectacular.
per altre part estic de baixa esportiva fins a finals de mes per una rotura fibrilar.es veia venir...
from my positive view: 1 mes i torno amb mes ganes.!!

the real koyote ha dit...

No puedooooor! tengo muxa pupita...me duele hasta er serito sesuarl...

L'amiguet Coyote Kamikase tenia tantes ganes de tenir contacte fisic amb mi q fins hi tot va simular una caiguda en mig d'una trialera per fer-me caure damunt seu...i ho va aconseguir!

contactes amb el terra:
dummy 0
coyote kamikase 2
the real Koyote 1 (provocada per l'amiguet kamikase)

p.d. ding und amigued ge em gambia unda fodquilla del pdyca tdencada ped la meva marzocchi 66 nova...li he dit ge zi aizi m'eztalvio de feli el rodatge...jejeje...a ge zoc mol llezt

dummy-mtb ha dit...

Mmmmm...

Aquets amiguets d'en George Michel, s'els te que vigilar...

Coyote Kamikaze ha dit...

La classificació no és del tot certa.

Dummy = 0 si que és correcta

Real = 1

(A veure que entenem per baixar, al ritme que anava que el meu fill amb les rodetes el podia adelentar. Si això serveix, normal que no vagi a terra. Cla de fet en l'únic lloc que anar a poc a poc no servia de res, pq només es passava si ets un crack (Dummy) o sino Catacrack, allà va fotres la nata i no se qui buscava contacte allà)

Kamikaze = 2

La primera per empanat, mirant la forquilla i la segona pq encara no soc un crack i notava el glober incordiant darrera.

Coyote Kamikaze ha dit...

Per cert al glober en lloc de comprar-se una rígida tindria de comprar-se uns rodillos i d'aquí a mig any igual podria sortir com un biker i no com un carrefourista, ja que no arriba ni a la denominació de decathlonista.

the real koyote ha dit...

in the navy!

lalalalalalala

in the navy!

dummy-mtb ha dit...

Jijijijijijiji

Quant em Quim faci el primer vídeo, ja sabem quina musica posar-li...

Coyote Kamikaze ha dit...

Ja podeu anar foten conya, però la sortida de diumenge va provocar més baixes de les esperades. De moment sóc dubte per la sortida de diumenge que ve ja que de les costelles encara no hi ha millora.

Mira conya va, conya bé = Ostia al canto.

the real koyote ha dit...

jijijiijijiji

ay ay ay amiguet...si ja ho diuen que la bici es un esport d'homes!!!

ara a l'amiguet li fa maaaal...uy pobret...sana sana culito de rana si no sanas hoy sanaras mañana.

el cul tambe et fa mal?

dummy-mtb ha dit...

Avui m'he trobat un amic. L'he convidat a sortir amb nosaltres i m'ha preguntat que fan els Coyotes.

Li he dit:

Sortim tres amiguets...

El Coyote Kamikaze sempre va al mig...

Ens fem fotos...

I sempre tornem amb el cul fet pols...

M'ha mirat amb una cara de flipat i m'ha dit no se que d'un armari...

En fi... es que la gent es molt "rara"...

Coyote Kamikaze ha dit...

La gent no ho entent, son "raros", però "raro, raros".

Ja tinc càmara per la próxima sortida o sigui que diumenge hi haurà sessió contínua de fotografia. O sigui que vingueu amb la cara neta i bens pentinats i el més important amb les bicis ben netes.

A veure si també fem un video que he trobat un cassette del Satanassa que quedarà super guai de banda sonora.

Coyote Kamikaze ha dit...

Estava escrit que passaria. Questió de navegar una mica i ja han començat a apareixer fotos del Drag Coyote.

No pots ocultar el teu passat !!!!

Ens tenies ben enganyats !!!!

Ja deia jo que pedalaves malament, no m'estranya amb aquesta plataforma.

dummy-mtb ha dit...

Donç si el diumenge t'emportes la càmara per grabar, demà em dutxare...

the real koyote ha dit...

yuuuuuuuujuuuuuu!!!

hola amiguets!

ja deia jo q la camara nomes serviria per grabar el culet de l'amiguet dummy...a la baixada ho entenc...pero a la pujada...kamikaaaaaseeee kaaaamikaaaase...q se te ve el plumero...

i el saltet...ui! tu ets molt valent eeeeh? pero molt molt...t'ho juro que si!

jejejejeje

apa amiguets...fins un altre

dummy-mtb ha dit...

Hola!!!

Amb aquets salts, el amiguet CK em fa patir...